💵 نرخ فروش گروه با ربات
🔖яα∂ вℓα¢к тɢ 💤




آمار گروه (تعداد اعضای گروه) قیمت ماهانه

پرداخت

کمتر از 1K 7,000
1K الی 2K 9,000
2K الی 3K 12,000
3K الی 5K 14,000



🔴 جهت ارتباط با پشتیبانی بر روی کلید های زیر کلیک کنید :

    @webvpsbot 

              و     

            webvpssup@

    

🔵 حتما در هنگام پرداخت در قسمت توضیحات آیدی تلگرامی خود را نیز وارد کنید تا ارتباط تیم پشتیبانی ما با شما عزیزان آسانتر شود .(قسمت توضیحات در شکل زیر نشان داده شده است)

🔴 بقیه راهنمایی های لازم در هنگام Add کردن ربات به گروه شما بیان خواهد شد و همچنین به سوالات شما در هر زمینه در مورد ربات جواب داده خواهد شد .



webvps.blog.ir


آمار گروه (تعداد اعضای گروه) قیمت ماهانه

پرداخت

دائمی  
25000 تومان
VIP
ViP 39000💶








نکات مهم و قابل توجه :


🔵 بعد از تکمیل فرم پرداخت و پرداخت وجه (که بعد از زدن کلید پرداخت آنلاین نمایش داده میشود) تیم پشتیبانی ما با شما تماس خواهند گرفت و ربات ضد لینک یا آنتی اسپم را در گروه شما Add خواهند کرد .

🔵 بعد از پایان ماه اول در صورت تمایل به ادامه مدیریت گروه شما توسط ربات باید نسبت به تمدید ربات اقدام کنید  که برای اینکار کافیست با پشتیبانی در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

🔵 بعد از Add کردن ربات در گروه شما توسط تیم ما , در گروه شما برای ربات طبق انتخاب شما یک ادمین قرار میدهیم که ربات فقط به دستورات او جواب میدهد و ادمین ربات میتواند ربات را هر گونه که مایل هست تنظیم کند .

🔵 ربات ضد لینک یا آنتی اسپم ما دو زبانه میباشد یعنی هم انگلیسی هم فارسی و شما هر گونه که مایل هستید میتوانید آن را تنظیم کنید.


------------
1⃣.توجه داشته باشید به هیچ وجه نباید ربات رو از گروه حذف کنید و در صورت داشتن هرگونه مشکل فقط اون رو از ادمینی گروه بردارید و به بنده مراجعه کنید.

2⃣.لازم به ذکره اولویت بصورت پرداخت کارت به کارت میباشد.

3⃣.اشتراک تومان ViP 39000 💶 جابه جایی رایگان  دائمی دو ربات  .

4️⃣برای خرید دستور پرداخت را ارسال کنید💳 .
(پرداخت).
⚠️درباره مادام العمر بگیم که مادام العمر به روشن بود سرور بستگی دارد شاید 2 ماه شاید 1 سال