ربات ضد لینک یا آنتی اسپم برای سوپر گروه :

اگر شما ادمین یک گروه هستید و میخواهید یک گروه آرام و منظم و بدون تبلیغات داشته باشید , به یک ربات ضد لینک یا آنتی اسپم نیاز دارید .

شما میتوانید گروه خود را حتی زمانی که در گروه نیستید و یا آفلاین هستید به ربات بسپارید و گروه خود را از تبلیغات و اسپم و پیام های مکرر و رگباری و ... نجات دهید .

نحوه سفارش ربات برای سوپرگروه :

برای تهیه و سفارش ربات برای گروه خود ابتدا از طریق جدول زیر با توجه به آمار گروه خود مبلغ آن را از طریق دکمه " پرداخت آنلاین " پرداخت کرده سپس به پشتیبانی به آیدی تلگرامی  webvpssup@ یک پیام و یا رسید پرداخت را ارسال کنید.

پرداخت آنلاین
آمار گروه (تعداد اعضای گروه) قیمت ماهانه

پرداخت

کمتر از 1K 5,000
1K الی 2K 9,000
2K الی 3K 12,000
3K الی 5K 14,000

نکات مهم و قابل توجه :

🔵 بعد از تکمیل فرم پرداخت و پرداخت وجه (که بعد از زدن کلید پرداخت آنلاین نمایش داده میشود) تیم پشتیبانی ما با شما تماس خواهند گرفت و ربات ضد لینک یا آنتی اسپم را در گروه شما Add خواهند کرد .

🔵 بعد از پایان ماه اول در صورت تمایل به ادامه مدیریت گروه شما توسط ربات باید نسبت به تمدید ربات اقدام کنید  که برای اینکار کافیست با پشتیبانی در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

🔵 بعد از Add کردن ربات در گروه شما توسط تیم ما , در گروه شما برای ربات طبق انتخاب شما یک ادمین قرار میدهیم که ربات فقط به دستورات او جواب میدهد و ادمین ربات میتواند ربات را هر گونه که مایل هست تنظیم کند .

🔵 ربات ضد لینک یا آنتی اسپم ما دو زبانه میباشد یعنی هم انگلیسی هم فارسی و شما هر گونه که مایل هستید میتوانید آن را تنظیم کنید.

🔴 جهت ارتباط با پشتیبانی بر روی کلید های زیر کلیک کنید :

    @webvpsbot 

              و     

            webvpssup@

    

🔵 حتما در هنگام پرداخت در قسمت توضیحات آیدی تلگرامی خود را نیز وارد کنید تا ارتباط تیم پشتیبانی ما با شما عزیزان آسانتر شود .(قسمت توضیحات در شکل زیر نشان داده شده است)

🔴 بقیه راهنمایی های لازم در هنگام Add کردن ربات به گروه شما بیان خواهد شد و همچنین به سوالات شما در هر زمینه در مورد ربات جواب داده خواهد شد .